Archiwum kategorii: Windows

Visual Studio 2012 Express is incompatible with this version of Windows

Błąd „Visual Studio 2012 Express is incompatible with this version of Windows” pojawia się po zainstalowaniu którejś z aktualizacji do Windowsa 7. Rozwiązaniem jest zainstalowanie tej poprawki. Linki https://stackoverflow.com/questions/16901518/visual-studio-2012-express-is-suddenly-incompatible-with-this-version-of-window

Zaszufladkowano do kategorii Windows | Możliwość komentowania Visual Studio 2012 Express is incompatible with this version of Windows została wyłączona

Instalacja systemu oraz sterowników w Panasonic CF-18

W laptopach CF-18 MK1 fabryczny system to Windows XP Tablet PC Edition. Niestety, ten system jest już praktycznie niedostępny. W dodatku, w fabrycznym systemie wgranym na CF-18 nie ma obsługi WPA2, więc nie połączymy się z Internetem przez Wi-Fi. Istnieją … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Windows | Możliwość komentowania Instalacja systemu oraz sterowników w Panasonic CF-18 została wyłączona

Instalacja systemu Windows na Panasonic CF-18

Istnieje kilka sposób na instalację systemu na laptopie Panasonic CF-18: instalacja z zewnętrznego napędu CD podłączanego przez USB, instalacja przez sieć LAN, instalacja z pamięci USB. Z braku kabla sieciowego oraz napędu CD wybrałem ostatnią opcję. Niestety, większość programów tworzących … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Windows | Możliwość komentowania Instalacja systemu Windows na Panasonic CF-18 została wyłączona

Autocompleter – wydajne i elastyczne automatyczne uzupełnianie treści

Obecnie prawie każda strona WWW posiada wyszukiwarkę. Nieodłącznym elementem wyszukiwarki jest funkcja podpowiadania (lub przewidywania) tekstu wpisywanego przez użytkownika. Wiele stron jest wykonanych przy użyciu PHP oraz MySQL. Wykonanie mechanizmu podpowiadania treści w języku PHP jest proste, ale ma pewne … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C++, Linux, Windows | Możliwość komentowania Autocompleter – wydajne i elastyczne automatyczne uzupełnianie treści została wyłączona

Miners

Przedstawiam pierwszą wersję niewielkiej gry o nazwie Miners. Gra polega na zarządzaniu grupą stworzeń, które bardzo lubią kopać tunele w ziemi oraz zwiedzać jaskinie. Niestety, w podziemiach oprócz cennych klejnotów znajdują się pułapki oraz niebezpieczne potwory. Jako gracz, nie możemy … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C#, Gry, Windows | Możliwość komentowania Miners została wyłączona

Microsoft Visual C# Express – błąd przy debuggowaniu aplikacji z argumentami linii poleceń

Gdyby podczas debuggowania naszej aplikacji próbujemy przekazać do naszej aplikacji dodatkowe argumenty wprowadzane przez linię poleceń (Project – Properties – Debug – Command line arguments), możemy otrzymać poniższy komunikat: The current project settings specify that the project will be debugged … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C#, Windows | Możliwość komentowania Microsoft Visual C# Express – błąd przy debuggowaniu aplikacji z argumentami linii poleceń została wyłączona

OpenCL tutorial – część 3 – sumowanie wektorów

W kolejnej części wprowadzenia do OpenCL wykonamy i uruchomimy pierwszy program na GPU. Zadaniem programu będzie sumowanie dwóch wektorów. Przykładowy kod w C++ dla takiej operacji może wyglądać tak: const int vectorSize = 10; int a[vectorSize]; int b[vectorSize]; int c[vectorSize]; … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C++, OpenCL, Windows | Możliwość komentowania OpenCL tutorial – część 3 – sumowanie wektorów została wyłączona

OpenCL tutorial – część 2 – listowanie dostępnych urządzeń

Przed nami druga część wprowadzenia do OpenCL. W tej części pokażę jak sprawdzić czy nasz sprzęt obsługuje OpenCL. Naszym zadaniem jest wypisanie wszystkich urządzeń zainstalowanych w naszym komputerze, które wspierają OpenCL. Na początek pobierzemy liczbę platform: cl_int error = CL_SUCCESS; … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C++, OpenCL, Windows | Możliwość komentowania OpenCL tutorial – część 2 – listowanie dostępnych urządzeń została wyłączona

OpenCL tutorial – część 1 – konfigurowanie środowiska

Witam w pierwszej części krótkiego kursu OpenCL. Postanowiłem opisać swoje pierwsze kroki z technologią OpenCL. Nie będę tutaj przytaczał teorii na temat działania karty graficznej czy historii OpenCL. Skupię się na trzech rzeczach: pobraniu potrzebnych plików, konfiguracji środowiska w systemie … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii C++, OpenCL, Windows | Możliwość komentowania OpenCL tutorial – część 1 – konfigurowanie środowiska została wyłączona

Mass Effect 2 na Origin nie uruchamia się

Gra Mass Effect 2 zakupiona przez platformę Origin posiada błąd, który uniemożliwia jej uruchomienie, jeżeli wcześniej użyliśmy narzędzia do konfiguracji „MassEffect2Config.exe”. Jeżeli Origin jedynie synchronizuje pliki z chmury i nie uruchamia gry, to znaczy, że padliśmy ofiarą właśnie tego błędu. … Czytaj dalej

Zaszufladkowano do kategorii Gry, Windows | Możliwość komentowania Mass Effect 2 na Origin nie uruchamia się została wyłączona